FANDOM

בלייק בלה-דונה
Blake
שם בלייק בלה-דונה
כינויים ותארים חתלתולה
גזע פאונוס
לידה 17 שנה לפני הקרב על ביקון
כפר, מחוץ לוייל
אזרחות תושבת מחוץ לממלכות
וייל (בפועל, לאחר עריקתה מהניב הלבן)
שייכות הניב הלבן (לשעבר; עריקה)
אקדמית ביקון (תלמידה)
צוות RWBY (לשעבר)

בלייק בלה-דונה היא ציידת באימונים, תלמידה באקדמית ביקון, וחברה בצוות RWBY, לצד רובי רוז, ווייס שני, ויאנג שאו-לונג. בנוסף, היא חברה לשעבר בארגון הפרו-פאונוס המיליטנטי הניב הלבן, שם הייתה תחת פיקוחו של אדם טאורוס.

ביוגרפיהעריכה

שנים מוקדמותעריכה

"נולדתי מחוץ לממלכות. אם אתה לא יכול להלחם, אתה לא יכול לשרוד."
— בלייק לפרופסור אוזפין.

לא ברור היכן בלייק נולדה, אך ידוע כי היא גדלה מחוץ לחומות הממלכות; עקב הסביבה העוינת ונוכחות הגרים הגבוהה מחוץ לכותלי הממלכות, בלייק למדה להלחם ולהגן על עצמה מגיל צעיר. בדומה למרבית הפאונוס, בלייק הייתה חשופה לשנאה והפחד של בני האדם כלפי בני גזעה למשך מרבית חייה.

חברות בניב הלבןעריכה

מפגינה צעירהעריכה

"הייתי במרכז של כל אסיפה. לקחתי חלק בכל חרם. באמת חשבתי שאנחנו עושים שינוי. אבל פשוט הייתי אופטימית צעירה."
— בלייק מספרת בנוגע לחלקה בניב הלבן.
בלייק בתור ילדה

בלייק במהלך הפגנה של הניב הלבן בתור ילדה.

לפי דבריה של בלייק, היא "נולדה" לתוך הניב הלבן, דבר המרמז כי גם הוריה היו כנראה חברים בארגון. בעקבות סלידתה מתחושת הקיפוח שהפאונוס זכו מבני האדם, ורצונה לשנות את העולם לטובת שני המינים, בלייק החלה לתמוך ולהשתתף בהפגנות ואירועים שאורגנו על ידי הניב הלבן, כאשר בראשה הייתה המחשבה שהניב הלבן יכולים לשנות את היחס כלפי הפאונוס.

בתוך הארגון עצמו, בלייק הפכה לחניכתו של אדם טאורוס, חבר מבוגר ובכיר יותר בניב הלבן, והשניים פיתחו קשר עמוק וחזק ביניהם; במהלך זמנה בניב הלבן, בלייק נהגה לשמוע מאדם שהם יעשו את רמנאנט מקום טוב יותר עבור פאונוס.

כאשר בלייק הייתה בת 12, התחלף מנהיג הניב הלבן ובעקבות עליית מנהיגים חדשים - ביניהם אדם - החל הארגון לקבל תפנית הרבה יותר אלימה ורדיקלית, למורת רוחה של בלייק, שעם הזמן החלה להביע ספקות בנוגע למטרותיו החדשות וההרסניות של הניב הלבן החדש.

משימה אחרונה ועריקהעריכה

אדם: "נראה שנצטרך לעשות את זה בדרך הקשה."
בלייק: "אל תהיה כל כך דרמטי."
— אדם ובלייק במהלך שוד הרכבת של חברת האבק שני.
בלייק ואדם נלחמים באנדרואידים איי קיי

בלייק ואדם מתעמתים מול אבירים אטלסיאניים בקרון הרכבת.

חלק ממשימה עבור הניב הלבן, על בלייק ועל אדם היה צריך לשדוד רכבת בבעלות חברת האבק שני; השניים קפצו מצוק על הרכבת ונכנסו לתוך אחד הקרונות, מוצאים עצמם מוקפים על ידי רובוטים מדגם אביר אטלסיאני-130, אשר דרשו מהם להזדהות. למרות המיעוט המספרי, אדם שיסף את אחד הרובוטים לפני שהוא ובלייק החלו לתקוף ולטבוח בשאר.

השניים המשיכו בדרכם אל היעד, מחסלים את שאר הרובוטים וממשיכים אל קרון בו נמצא אבק בו הארגון חושק. אדם הורה לבלייק להמשיך לקרון הבא בעוד שהוא יניח מטעני פיצוץ על הרכבת, וכאשר בלייק הביעה חשש בנוגע לחיי צוות הרכבת, אדם נותר אדיש בנוגע אליהם. השניים מצאו עצמם בעימות מול דרואיד דמוי-עכביש אשר ערב להם בקרון, ולמרות היסוסה של בלייק, אדם תקף את הרובוט. ידו של הרובוט היתה על העליונה בתחילה, ולאחר שאדם נאלץ להציל את בלייק לפני שהיא היתה נמחצת בידי הרובוט, הם שניהם נזרקו אל קרון פתוח בעקבות ירי של דרואיד העכביש.

אדם הורה לבלייק למשוך קצת זמן בעוד שהוא טען את ההתקפה שלו; בלייק נענתה לדרישתו והסיחה את דעתו עד שהדרואיד ירה קרן לייזר אל השניים, ואדם ספג את הירי לפני שהשתמש בו לחזק את עצמו למהלומת חרב אחת שהביסה ופוררה את הרובוט. אדם הסתובב לעבר הקרון הבא, אך ראה את בלייק עומדת בקצהו; בלייק אמרה לאדם להתראות ופיצלה בין הקרונות, דבר הסימל את עזיבתה של הפאונוס החתולית מהניב הלבן.

שנה ראשונה בביקוןעריכה

מבחן חניכות וצוות RWBYעריכה

לאחר שעזבה את הניב הלבן, החליטה בלייק להפוך לציידת ולהצטרף לאקדמית ביקון; למרות שלא הייתה באקדמית אימונים אחרת, בלייק עברה את המבחנים המוקדמים בזכות הכישורים והכוח שרכשה במהלך תקופת פעילותה בניב הלבן.

ביומה הראשון בביקון, בלייק קראה ספר באזור הנחיתה עד ששמה לווייס שני גוערת ברובי רוז; בלייק הגיעה לעזרתה של רובי והקניטה ברכות את משפחתה של וייס, ועזבה מיד אחרי שווייס עזבה את רובי בנחת. בלילה של אותו יום, בלייק המשיכה לקרוא את ספרה עד שנעצרה על ידי יאנג שאו לונג - אחותה של רובי, שניסתה להפוך אותה לידידה של השתיים; השיחה הפכה לוויכוח עם הצטרפותה של ווייס, ובלייק, בידיעה שהיא לא תסיים את הספר, כיבתה את הנר שלצידה.

ביום למחרת, בלייק השתתפה במבחן החניכות של ביקון, בו על התלמידים למצוא בני זוג וליצור קבוצות עימן יהיו עד סוף השהייה שלהם בביקון. האדם הראשון אותו בלייק פגשה לאחר הנחיתה ליער הברקת היה יאנג, כאשר חיסלה אורסה אחד שיאנג נלחמה נגדו; השתיים חייכו אחת לשניה והחלו להסתובב ביער ביחד.

כיתות ראשונותעריכה

עימות עם ווייסעריכה

סמסטר שניעריכה

משימה להר גלןעריכה

פסטיבל וייטל ה-40עריכה

אישיות ומאפייניםעריכה

כוחות ויכולותעריכה

מאחורי הקלעיםעריכה

גלריהעריכה

הופעותעריכה

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית