FANDOM

"אם לזה את קוראת לנסות, אז אין לך שום תקווה לנצח בטורניר, ובטח שלא להצליח בתור ציידת!"
—וינטר מאמנת את ווייס.
וינטר שני
וינטר שני
שם וינטר שני
כינויים ותארים מלכת הקרח (על ידי קרוו בראנוון)
גזע אדם
לידה אטלס
אזרחות אטלסיאנית
שייכות משפחת שני
חברת האבק שני
אקדמית אטלס (בוגרת)
צבא אטלס
יחידת המומחים של אטלס

וינטר שני היא ציידת, בת למשפחת שני, בוגרת אקדמית אטלס וחיילת בצבא אטלס הפועלת ביחידת המומחים של כוחות הצבא, תחת פיקודו של גנרל ג'יימס איירונווד.

וינטר היא ביתו הבכורה של זאק שני, ואחותם הגדולה של ווייס ו-וייטלי שני, יורש העצר לחברת האבק שבבעלותה של משפחתה. לפני הצטרפותה לצבא האטלסיאני, וינטר הייתה יורשת העצר של המשפחה, אך תוארה נשלל בעקבות התדרדרות ביחסים עם אביה.

ביוגרפיהעריכה

שנים מוקדמותעריכה

וינטר באקדמית אטלס - העולם של רמנאנט

וינטר באקדמית אטלס.

וינטר נולדה באטלס, כביתו הבכורה של מנכ"ל חברת האבק שני וראש המשפחה, ואחותה הגדולה של ווייס, הנולדה מספר שנים לאחר וינטר.

בילדותן של הבנות, וינטר ניגשה לווייס פעם אחת לאחר שזו נכשלה בנגינה על הפסנתר, ושאלה אותה האם היא מתכוונת להפסיק ולוותר. שיחה זו תביא בעתיד את ווייס להבין שכל השבחים והמחמאות אשר היא קיבלה בילדותה היו עקב היותה בת למשפחת שני, ולא בגלל הישגיה האישיים; בעקבות הבנה זאת, ווייס החלה לבנות זהות אישית משלה.

בצעירותה, וינטר למדה באקדמית אטלס, ועם סיום לימודיה, הפכה לציידת והצטרפה לצבא האטלסיאני, שם היא עלתה בדרגות עד שלבסוף הצטרפה ליחידת המומחים של אטלס, ישירות תחת פיקודו של גנרל ג'יימס איירונווד, בו וינטר ראתה דמות סמכותית ומכובדת; למרות זאת, מערכת היחסים בין וינטר לבין אביה התדרדרה עקב כיוון הקריירה של וינטר.

בשלב מסוים בחייה ביקרה וינטר באקדמית ביקון הנמצאת בוייל. בנוסף, במהלך הקריירה שלה, היא פגשה את קרוו בראנוון, צייד מנוסה ועמית של איירונווד, אך יחסיהם היו מתוחים.

פסטיבל וייטל ה-40עריכה

וינטר: "אם לא תעצור את לשונך... אני הוריד אותה בשבילך בשמחה!"
קרוו: "אוקיי... בואי וקחי אותה."
—וינטר וקרוו מתעמתים.

כחלק מתגבור האבטחה על טורניר פסטיבל וייטל ה-40 בידי הכוחות האטלסיאנים, וינטר נשלחה על ידי איירונווד על מנת לפקח על הוספת יחידות אבטחה נוספות לטורניר.

קרוו נגד וינטר

וינטר וקרוו לפני הקרב שלהם ברחבת ביקון.

ביום הראשון של הטורניר, וינטר הגיעה לוייל באמצעות ספינת האוויר שלה, דבר אשר תפס את עינם של ווייס ושל קרוו. עם הגעתה לביקון, וינטר נפגשה עם ווייס, והחלה לבקר בקרירות את ביצועיה של אחותה הקטנה במהלך השלב הראשון של הטורניר, אך מיד התרככה, ושאלה לשלומה של ווייס. באותה פגישה, וינטר הכירה לראשונה את רובי רוז, חברתה לצוות של ווייס.

במהלך צעידתם לחדרי המגורים של ביקון, וינטר ו-ווייס נעצרו על ידי קרוו, אשר תקף ולעג לווינטר ולאיירונווד עקב מעורבות אטלס באבטחת הפסטיבל, וכן עקב יחסו של איירונווד כלפי מנהל ביקון, אוזפין; כעסה של וינטר גבר והיא תקפה את קרוו, והשניים נלחמו ברחבת הכניסה לאקדמיה, למרות שווינטר לא היוותה אתגר רב לצייד המנוסה. בסופו של דבר, וינטר התכוננה למתקפה מסיימת כנגד קרוו, אך לפני שיכלה לפגוע בו, היא נעצרה על ידי איירונווד, שאליו הצטרפו אוזפין וגלינדה גודוויטצ' על מנת להרגיע את האירוע.

במשרדו של אוזפין, קרוו שוחח על משימתו האחרונה עבור אוזפין, ובמהלך הפגשיה וינטר החלה לבקר את התנהגותו עד שאיירונווד הורה לה לעזוב את המשרד בטענה שהם ישוחחו על התקרית בחצר ביקון בספינתו. וינטר עזבה בכעס את המקום, אך לא לפני שקרוו קרץ לה.

וינטר מאמנת את ווייס

וינטר מאמנת את ווייס בזימונים.

בבוקר למחרת, וינטר ו-ווייס נהנו מארוחה בפביליון, שם וינטר הודיעה לווייס שהיא תעזוב את ווייס בערב מאחר שעבודתה בטורניר הסתיימה. השתיים החלו לשוחח על יכולותיה של ווייס, וכאשר וינטר גילתה כי ווייס מתקשה לשלוט ביכולת 'הזימון' התורשתית של המשפחה, וינטר נתנה לה שיעור קצר, וביקרה את חוסר הביטחון של ווייס לגבי יכולותיה.

וינטר ניחשה לנכון של-ווייס היתה נפילה עם אביהן, ומציבה לאחותה הקטנה אולטימטום; ווייס יכולה לשמור על קשר עם אביהן וכך להמשיך להשען על כספו, או שהיא יכולה לנתק את קשריה איתו בזמן שהיא חוקרת גם את רמנאנט וגם את עצמה כמה שאפשר. מיד לאחר מיכן, וינטר הודיעה שהגיעה זמנה לעזוב את וייל ושתי האחיות התחבקו, לפני שווייס הודתה ל-וינטר.

בערב של אותו יום, וינטר עזבה את ביקון על ספינתה, כאשר ווייס הביטה מהאקדמיה בעזיבתה, והחליטה לעקוב אחר האפשרות השניה ש-וינטר הציעה לה.

הצבה במיסטראלעריכה

בתקופה שלאחר הקרב על ביקון, בו וינטר לא נכחה, היא הוצבה באזור מיסטראל לעקוב אחר פעילויות חשודות המתרחשות בעיר ובממלכה. לאחר מספר שבועות בתפקיד, וינטר הודיעה לאיירונווד על איום קרב ובא שיפקוד את מיסטראל, וכן על עלייה בסחר נשק ואבק בממלכה.

אישיות ומאפייניםעריכה

"אני לא זוכרת ששאלתי לגבי הדירוג שלך. שאלתי כיצד את. האם את אוכלת כמו שצריך? התחלת איזשהם תחביבים? האם את פוגשת חברים חדשים?"
—וינטר ל-ווייס.

ממבט ראשוני, וינטר לובשת הבעת פנים רצינית ומציגה אופי קר ומחושב, כאשר היא מעדיפה לשמור על רגשותיה בשליטה ולדבר בסגנון של המעמד הגובה ובטון מתנשא. פעמים רבות היא גם מציגה יחס קשה ושופט כלפי אנשים, במיוחד כלפיה אחותה ווייס.

ווייס ווינטר מתחבקות

וינטר מחבקת את ווייס לפני עזיבתה.

למרות שהיא לרוב נוקשה ורצינית עם ווייס, וינטר אוהבת מאוד את אחותה ומעוניינת שהיא תגדל ותצליח בתור ציידת ובתור בן אדם; כאשר השתיים נפגשות, וינטר לרוב שואלת לשלומה של ווייס ושינויים אחרונים בחייה, בנוסף למצב בריאותי וחברתי. עם זאת, וינטר אינה מפחדת להרים את קולה או ידה על ווייס כאשר היא מתעצבנת מהתנהגותה.

למרות הפרצוף הקר והמנוכר שהיא לרוב לובשת, וינטר היא אישה בעלת מזג-חם במיוחד אשר נופלת לעיתים לזעם שלה, וכאשר היא כועסת, היא מורידה את ההתנהגות המלכותית שלה לחלוטין, כפי שנראה בעימותה עם קרוו. יחסיה עם קרוו לא ברורים, אך היא מאבדת את קור הרוח שלה במהירות כאשר היא פוגשת בו.

בתור חיילת בצבא אטלס, וינטר נאמנה לחלוטין לגנרל איירונווד ועוקבת אחר כל פקדוה שהוא נותן לה, אפילו אם היא אינה מסכימה להוראותיו. היא מתעצבנת כאשר כושר השיפוט של הגנרל נמצא בספק.

מבחינה חיצונית, וינטר היא אישה גבוהה בעלת עור חיוור, שיער לבן וארוך אותו היא שומרת אסוף למעט פוני מקדימה, ועיניים כחולות; הפוני שלה מסתיר לרוב את הצד הימני של פניה. כחלק משירותה הצבאי, היא לובשת מדי אטלס לבנים, ככל הנראה בהתאמה אישית.

כוחות ויכולותעריכה

החרבות של וינטר

החרבות של וינטר; לרוב נמצאים כנשק אחד, וינטר מסוגלת לפצל את הלהב הקטן מהלהב הגדול.

וינטר היא ציידת המשרתת בכוחות צבא אטלס כמומחית, והינה לוחמת מיומנת למשפחת שני המשתמשת בחרב סייבר ארוכה בקרבותיה; במהלך הקרב, וינטר מסוגלת לפצל את חרבה לשתי להבים בגדלים שונים.

וינטר היא לוחמת זריזה בעלת רפלקסים מהירים, והיא מסוגלת לנוע ולעצור ברגע, כפי שנראה כשעצרה את עצמה מלתקוף את קרוו עם מתקפה רבת עוצמה, בזמן שבמהלך הקרב שלהם, בזמן שהיא לא הצליחה לפגוע בו משמעותית, היא הצליחה להשוות לרמת המהירות של הצייד המנוסה.

חזותעריכה

"אנחנו השני מיוחדים. בניגוד להרבה אחרים, יכולת החזות שלנו היא תורשתית. אבל זה לא אומר שהיא תבוא בקלות."
—וינטר ל-ווייס בנוגע ליכולת החזות שלהן.

בדומה לשאר בני משפחת שני, וינטר מסוגלת להשתמש ביכולת החזות היחודית של המשפחה, "גליפים"; בעזרת הגליפים האלו, וינטר לדחוף ולהאיץ את עצמה וחפצים אחרים, וכך להגביר את מהירותה לרמות על-אנושיות ולזנק לגבהים גבוהים ולמרחקים ארוכים.

ביו-זאב מזימון

וינטר מציגה את היכולת הזימון שלה בפני ווייס.

בנוסף, וינטר שולטת באופן מושלם ביכולת הנלוות של הגליפים: זימון. היא מסוגלת לזמן גרסאות של אויבים אותם היא הביסה בעברה, ולהשתמש בהם בקרב. בין הזימונים שלה נכללים עשרות נוורמור צעירים וביו-זאב; הזימונים שלה נראים בצבע לבן וכחול ופולטים זוהר לבן חלש.

מאחורי הקלעיםעריכה

שם
  • "שני" היא המילה הגרמנית לשלג, המאופיין בצבעו הלבן, ועוקב אחר חוק שם הצבע של רמנאנט.
  • "וינטר" (Winter) היא המילה האנגלית לחורף, אחת מארבע עונות השנה שמאופיינת לרוב במזג אוויר קר אשר לרוב מלווה בשלג, המתקשר למאפיין הצבע הלבן של וינטר.
אחר
  • קיומה של וינטר נרמז לראשונה בפרק "התג והנטל, חלק 2," כאשר ווייס סיפרה לרובי שהיא תמיד רצתה מיטות קומתיים בתור ילדה. שמה ניתן לאחר מיכן בפרק "שיהוק שולי."

גלריהעריכה

הופעותעריכה

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית