FANDOM

"אני פשוט שמח ששתי הבנות שלי חזרו הביתה."
—טאי-יאנג שאו לונג, לאחר הקרב על ביקון.
טאי-יאנג שאו לונג
טאי-יאנג שאו לונג - ווליום 3.png
שם טאי-יאנג שאו לונג
כינויים ותארים טאי
גזע אדם
לידה לא ידוע, ככל הנראה פאץ', וייל
אזרחות וייל
שייכות אקדמית סיגנל (חבר סגל)
אקדמית ביקון (בוגר)
צוות STRQ (לשעבר)

טאי-יאנג שאו לונג, מוכר גם בתור "טאי" בקרב מכריו, הוא צייד ובוגר אקדמית ביקון המשמש כמורה באקדמית סיגנל. הוא חבר לשעבר בצוות STRQ, אשר כלל גם את סאמר רוז, רייבן, וקרוו בראנוון.

הוא היה במערכות יחסים עם שתתי חברותיו לקבוצה; דרך רייבן, הוא אביה של יאנג שאו לונג, ודרך סאמר, הוא אביה של רובי רוז.

ביוגרפיהעריכה

שנים מוקדמות וצוות STRQעריכה

"הא, צוות STRQ... שם פגשתי את ההורים שלכם. היינו די ידועים באותה תקופה."
— קרוו מספר על צוות STRQ לרובי וליאנג.
צוות STRQ.png

תמונה של צוות STRQ, טאי-יאנג הוא השני משמאל.

בשנותיו המוקדמות, היה טאי-יאנג תלמיד באקדמית ביקון אשר הפך לחבר בצוות STRQ, תחת הנהגתה של סאמר רוז, ולצידם של האחים קרוו ורייבן בראנוון.

מעט מאוד ידוע על זמנם בביקון, אך לפי דבריו של קרוו, לצוות STRQ היה מוניטין גבוה, והוא אף טען שהם היו "הצוות המגניב ביותר שסיים את הלימודים בביקון." בשיחה עם רובי ויאנג, קרוו הוסיף שיש לו מספר סיפורים לא הולמים על הקבוצה.

זמן לא ידוע לאחר סיום לימודיו, הפך טאי-יאנג למורה באקדמית סיגנל, לצד קרוו.

מערכות יחסיםעריכה

"...אבא שלי קצת... נסגר [אחרי המוות של סאמר רוז], ולא לקח לי הרבה בזמן בשביל להבין למה; סאמר לא הייתה האהבה הראשונה שהוא איבד - היא הייתה השנייה. הראשונה הייתה... אמא שלי. הוא לא היה מוכן לספר לי שום דבר, אבל למדתי ששניהם היו באותה קבוצה עם סאמר ועם קרוו, ושהיא עזבה אותה מיד לאחר שנולדתי. אף אחד לא ראה אותה מאז."
—יאנג, בנוגע למערכות היחסים שהיו לטאי-יאנג עם רייבן ועם סאמר.
רייבן בראנוון - ווליום 2.png

רייבן בראנוון הייתה אישתו הראשונה של טאי-יאנג ואמה של ביתו הבכורה, יאנג.

בשלב מסוים, ככל הנראה לאחר סיום לימודיהם, טאי-יאנג ורייבן פתחו במערכת יחסים רומנטית אשר לבסוף הובילה אותם להנשא אחד לשניה, ולהולדת ביתו הראשונה של טאי-יאנג, יאנג שאו לונג. למרות זאת, מסיבות לא ידועות, רייבן נעלמה זמן קצר לאחר הולדתה של יאנג, ללא רמזים בנוגע למקום המצאותה; העלמותה הפתאומית של רייבן שברה את ליבו של טאי-יאנג, שנשאר לגדל את ביתם לבדו.

במשך השנתיים הבאות, טאי-יאנג החל במערכת יחסים חדשה עם סאמר, אשר ראתה את יאנג כביתה שלה וסייעה לטאי-יאנג בגידולה. בדומה למערכת היחסים עם רייבן, טאי-יאנג נישא לסאמר ולא הרבה לאחר מיכן נולדה ביתו השניה של טאי-יאנג, רובי רוז. טאי-יאנג וסאמר גידלו את יאנג ואת רובי ביחד, ולמשך זמן קצר, המשפחה חייה בשמחה על האי פאץ'.

סאמר רוז - ווליום 3.png

סאמר רוז הייתה אישתו השנייה של טאי-יאנג ואמה של ביתו השנייה, רובי.

כל זאת השתנה כאשר יום אחד יצאה סאמר למשימה אך מעולם לא שבה ממנה. מותה השפיעה קשות על חברי המשפחה, ביחוד טאי-יאנג, אשר מאז אותו אירוע נסגר מבחינה רגשית. למרות הטרגדיה, טאי-יאנג המשיך לגדל את שתי בנותיו בעצמו.

יום אחד, כאשר טאי-יאנג עזב את בית המשפחה למטלותיו, יאנג, אשר גילתה שסאמר לא הייתה אמה הבילוגית, לקחה עמה את רובי על מנת לחפש את אמה; תוצאות החיפוש כמעט והובילו למותן של הילדות בידי להקה של ביו-זאבים, אך קרוו הופיעה בזמן והציל אותן; תקרית זו העלתה את רמת הגוננות של טאי-יאנג בנוגע לבנותיו.

מספר שנים לאחר מיכן, רובי ויאנג, אשר שתיהן למדו והתאמנו באקדמית סיגנל תחת טאי-יאנג וקרוו, התקבלו לאקדמית ביקון במטרה ללהפוך לציידות כמו הוריהן. במהלך הסמסטר השני של שנתן הראשונה במוסד, טאי-יאנג שלח אליהם את כלב המשפחה זוואי ואספקת אוכל בשל הצורך שלו לעזוב את פאץ' למספר ימים.

משבר בוויילעריכה

טאי-יאנג: "התקשורת נפלה בכל הממלכה, אין דרך ליצור קשר עם העולם החיצון... ואוזפין עדיין נעדר."
קרוו: "כן..."
טאי-יאנג: "זה רע, קרוו."
קרוו: "כן, זה רע."
—טאי-יאנג וקרוו משוחחים על נפילתה של וייל.

ביום לפני תחילת טורניר פסטיבל וייטל ה-40, טאי-יאנג ורובי ביקרו את קברה של סאמר בשקיעה. טאי-יאנג עמד ממרחק עם זוואי בזמן שרובי שיתפה את סאמר עם אירועים אשר קרו בחודשיה האחרונים. לאחר הביקור לקבר, טאי-יאנג יצא למשימה חדשה, ובמהלך כל הטורניר עסק בה.

עקב משימתו, טאי-יאנג לא השתתף בקרב על ביקון אשר פקד את אקדמית ביקון ואת וייל, ואת פלישת הגרים אשר התרחשה במקביל, אך הוא חזר מיד עם סיומו; לאחר הקרב, קרוו מצא את רובי והחזיר אותה ואת יאנג, אשר נפצעה קשה ואיבדה את ידה, לביתם באי פאץ'. בעקבות העימות נהרס מגדל ה-CCCT של וייל, וטאי-יאנג וקרוו ניסו ליצור קשר עם ממלכות נוספות ללא הצלחה. לאחר שגילו שאוזפין נעלם, טאי-יאנג אמר לקרוו שמצבם רע, וקרוו הסכים.

טאי מדבר עם רובי לאחר הקרב.png

טאי-יאנג משוחח עם רובי לאחר הקרב על ביקון.

מספר ימים לאחר הקרב, רובי שבה להכרה, וטאי-יאנג ביקר בחדרה, שמח ומרוגש מכך ששתי בנותיו שבו שלמות ובריאות הביתה. השניים דיברו על המתרחש, אך שיחתם נקטעה על ידי קרוו אשר ביקש מטאי-יאנג שיחה קצרה עם רובי. למרות התנגדותו, טאי-יאנג עזב את רובי לדבר עם קרוו.

מספר שבועות לאחר מיכן, עם בואו של החורף, רובי עזבה את הבית על מנת לחקור במיסטראל קשרים למאורעות בווייל; היא השאירה פתק קטן אותו טאי-יאנג מצא כאשר נכנס לחדרה הריק, דבר הגרם לו לחרדה גדולה.

מאחורי הקלעיםעריכה

  • טאי-יאנג מדובב על ידי בארני בארנס, אחד ממקימי רוסטר תית', ואחד ממפיקי RWBY.
  • שמו של טאי-יאנג, במנדרינית, מפורש ל"דרקון שמש קטן עילאי".

הופעותעריכה

RWBYעריכה

ווליום 1
ווליום 2
ווליום 3

גלריהעריכה

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית