FANDOM

"הלב והגוף שלי שייכים אך ורק לאלה שלנו!"
—טיריאן לצוות RNJR, בנוגע לנאמנותו כלפי סיילם.
טיריאן קאלוס
[[קובץ:]]
שם טיריאן קאלוס
גזע פאונוס
לידה לא ידוע
אזרחות לא ידוע
שייכות המעגל הפנימי של סיילם (סגן)

טיריאן קאלוס הוא אחד מארבעת הסגנים תחת הנהגתה של סיילם, לצד סינדר פול, ארתור וואטס, והייזל ריינארט. הוא פאונוס רב עוצמה בעל זנב עקרב, ותחת פקודותיה של סיילם, צד אחרי גבירת האביב ורובי רוז, נערה בעלת עיניים כסופות.

ביוגרפיהעריכה

רקעעריכה

פרטים על חייו של טיריאן לפני שפגש את סיילם אינם ידועים, אך הוא הפך לאחד מאנשיה הבכירים ביותר בזמן שהיא בנתה ותכננה את זממיה. תחת סיילם, טיריאן היה גם אחראי על איתורה ולכידתה של גבירת האביב.

מצוד אחר רובי רוזעריכה

טיריאן: "בזמן שאני חי ונושם, קרוו בראנוון! צייד אמיתי נכנס לזירה!"
קרוו: "תראה, חבוב, אני לא יודע מי אתה, אבל אתה צריך להניח לאחיינית שלי לנפשה."
טיריאן: "השם הוא טיריאן, חברי. ואני חושש שזה לא אפשרי. המשימה שלי מהוד רוממותה הייתה להביא את הילדה הקטנה. אז, זה מה שאני מוכרח לעשות. אסור להכעיס את המלכה."
קרוו: "סיילם..."
טיריאן: "הממ, אני חושב שסיימנו לדבר, הלא כך?"
קרוו: "הוצאת לי את המילים מהפ-!"
—קרוו וטיריאן נלחמים.

למעלה מחצי שנה לאחר הקרב על ביקון, סיילם כינסה את ארבעת סגניה לוועידה בנוגע להמשך תכניתיהם. לפני בואה של סיילם, טיריאן ו-וואטס הקניטו את סינדר על תבוסתה נגד לוחמת כספות עיניים טירונית, למרות שטיריאן הביע יותר שעשוע בדבריו מאשר אמירותיו הקשות של וואטס.

עם בואה של סיילם, טיריאן צווה על ידי מנהיגתו להמשיך במצוד אחר גבירת האביב, אך מיד לאחר מיכן סיילם ציוותה עליו ללכוד את רובי רוז במקומה לאחר שסינדר שאלה לגבי גורל הילדה. למורת רוחו של טיריאן, סיילם הודיעה לו להביא את רובי חיה.

מספר שבועות לאחר מיכן, טיריאן, בחיפושיו אחר רובי, הגיע לכפר היגאנבאנה שם שאל מלצרית בנוגע לילדה. לבסוף הוא איתר את רובי וחבריה, צוות RNJR, בכפר הנטוש אוניורי. הוא תקף את הרביעייה ישירות והודיעה על כוונתו ללכוד את רובי, למלרות שגם הביע עניין בג'אן ארק. כשצוות RNJR סירב לעמוד בצד ולתת לטיריאן לקחת את רובי, הוא שמח מבחירתם ותקף אותם - כאשר הוא גובר על הרביעייה בקלילות.

לאחר שחשף בפני הנערים את עצם היותו פאונוס, טיריאן תקף את צוות RNJR בשנית והצליח להכניעם תוך רגעים ספורים. מיד לאחר מיכן הוא שבר את מחסום ההילה של רובי, אך לפני שהצליח להביא את המכה הסופית עליה, התקפתו נעצרה על ידי קרוו בראנוון, דודה של רובי וצייד מנוסה שחקר את סיילם.

קרוו נגד טיריאן

טיריאן וקרוו נלחמים באוניורי.

קרוו הזהיר את טיריאן להתרחק מרובי, אך פאונוס העקרב תקף את הצייד והשניים החלו קרב מהיר אך אכזרי כאשר רובי ניסתה להצטרף לצידו של קרוו. לבסוף, הקרב העיקש בין השניים הוביל להתרוקנות ההילות שלהם, ו, חרף הוראותיו של קרוו, רובי המשיכה להתערב בקרב. טיריאן ניצל את הסחת הדעת שנגרמה לצייד ושרט את הגוף של קרוו עם הדוקרן הרעיל של זנבו, אך מיד לאחר מיכן רובי ניצלה את המצב וערפה את הדוקרן של פאונוס העקרב באמצעות קליעיה.

טיריאן צרח מכאבים, ובעקבות פציעתו החליט לנטוש את ניסיון החטיפה תוך מחשבה שסיילם תסלח לו על כשלונו. טיריאן חזר בזמן האימונים של סינדר תחת פיקוחה של סיילם, שם הודיע לגבירתו שנכשל במשימה. למרות שניסה להאפיל כלפיה בטענה שהצליח להרעיל את קרוו, סיילם עזבה את המקום לאחר שאמרה לטיריאן שהיא מאוכזבת ממנו. או אז טיריאן הוציא את כעסיו על ביו-זאב שניסה לתקוף אותו, כאשר סינדר צופה מהצד בהלם.

אישיות ומאפייניםעריכה

כוחות ויכולותעריכה

מאחורי הקלעיםעריכה

הופעותעריכה

גלריהעריכה

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית