FANDOM

יאנג שאו לונג
יינג שאו לונג
שם יאנג שאו לונג
כינויים ותארים בלונדה
חזיזית
דרקון שמש קטן
גזע אדם
לידה 17 שנה לפני הקרב על ביקון
פאץ', וייל
אזרחות וייל
שייכות אקדמית סיגנל (בוגרת)
אקדמית ביקון (תלמידה; לשעבר)
צוות RWBY (לשעבר)

יאנג שאו לונג היא ציידת באימונים לשעבר, ולפני הקרב על ביקון, הייתה גם תלמידה באקדמית ביקון וחברה בצוות RWBY, לצד אחותה הקטנה רובי רוז, ווייס שני ובלייק בלה-דונה. לפני הגעתה לביקון, היא הייתה תלמידה באקדמית סיגנל.

יאנג היא ביתם של טאי-יאנג שאו לונג ורייבן בראנוון, אחייניתו של קרוו בראנוון, וביתה החורגת של סאמר רוז.

ביוגרפיהעריכה

שנים מוקדמותעריכה

"חיכיתי שאבא יעזוב את הבית, שמתי את רובי בעגלה, ויצאנו לדרך. הלכתי במשך שעות. היו לי חתכים ופצעים, הייתי מותשת לחלוטין, אבל לא הייתי מוכנה לתת לשום דבר לעצור אותי. כשסופסוף הגענו לשם, בקושי יכולתי לעמוד, אבל לא היה אכפת לי; הגעתי. ואז ראיתי אותם, את העיניים האדומות והבוערות האלה..."
— יאנג בנוגע לחיפושיה אחר אימה.
יאנג בצעירותה

יאנג בצעירותה.

יאנג נולדה כ-17 שנה לפני הקרב על ביקון, על האי פאץ', אי הנמצא סמוך לממלכת וייל. היא נולדה כביתו הבכורה של טאי-יאנג שאו לונג, צייד מנוסה ומורה באקדמית סיגנל ואישתו הראשונה רייבן בארנוון, גם היא ציידת. זמן קצר לאחר לידתה של יאנג, רייבן נטשה אותה ואת אביה על מנת לחזור לשבט בו גדלה לפני עלייתה כציידת, וטאי נותר לגדל את יאנג לבדו עד שנכנס למערכת יחסים עם סאמר רוז, חברתם לצוות של טאי ורייבן; במשך רוב שנותיה המוקדמות יאנג גדלה במחשבה שסאמר הייתה אימה הביולוגית, ולא הייתה מודעת לקיומה של רייבן באותו זמן.

כשנתיים לאחר לידתה, יאנג זכתה לאחות בשם רובי, שנולדה כתוצאה מיחסיהם של טאי וסאמר. יאנג ורובי גדלו וחונכו ביחד על ידי הוריהם, ולרוב יאנג נהגה לקרוא לרובי אגדות ומעשיות על גיבורים ומעשי גבורה; אלה היו סיפורים אלו שיגרמו לרובי לרצות להפוך לציידת בעתידה. יאנג גם נהגה לסרוק את הישער של רובי כאשר היא הייתה ילדה קטנה.

יאנג גדלה להעריץ את סאמר בתור דמות אם, וגם בנעוריה זכרה היטב את סאמר כאופה מצויינת וכציידת מנוסה שנשלחה למשימות רבות וקטלה מפלצות. כל זאת נקטע כאשר סאמר נהרגה במשימה אחת כאשר יאנג הייתה צעירה; לפי דבריה של יאנג, טאי-יאנג נעל את עצמו רגשית בעקבות הטרגדיה, בזמן שהיא זוכרת שרובי "ממש נקרעה [מהאירוע]," למרות שיאנג הניחה שרובי הייתה צעריה מדי מכדי להבין מה באמת קרה דאז.

זמן לא רב לאחר מותה של סאמר, יאנג גילתה שסאמר הייתה למעשה אישתו השנייה של אביה, ושסאמר לא הייתה אימה הביולוגית, אלא רייבן, אישתו הראשונה. התגלית עוררה בייאנג רצון למצוא רמזים לדמותה ומקום המצאותה של רייבן, ויום אחד היא מצאה תמונה שהחשיבה כרמז למציאת תשובות.

יאנג מגנה על רובי - מנגה

יאנג מגנה על רובי מפני ביו-זאבים.

מאוחר יותר, לאחר שטאי-יאנג עזב את הבית למטלות, יאנג לקחה את רובי - אז עוד ילדה קטנה - עימה לחיפושים בעקבות התמונה. לאחר הליכה ארוכה, הרמזים הובילו את השתיים למבנה נטוש באחד היערות על האי, לפני שהן הותקפו על ידי להקה של ביו-זאבים. כאשר יצורי הגרים זינקו לתקוף את הבנות, יאנג עמדה בינם לבין רובי במטרה להגן על אחותה הקטנה, אך למרבה מזלן, קרוו הופיע באותו זמן וחילץ את הילדות ממוות.

לאחר התקרית יאנג החליטה לא לתת לחיפוש שלה אחר רייבן לסכן אותה או את משפחתה בשנית, והחלה להתמקד בגידולה של רובי ובאימונים תחת אביה על מנת להפוך ללוחמת ולציידת. מאוחר יותר היא התקבלה לאקדמית סיגנל, היכן שאביה ודודה עבדו כמורים, שם התאמנה ולמדה במשך כלפחות שנתיים, לפני שסיימה את לימודיה והתקבלה לאקדמית ביקון בגיל שבע עשרה.

עימות במועדון של ג'וניורעריכה

"אנשים אומרים שאתה יודע הכל. ספר לי היכן אני יכולה למצוא אותה ואני אשחרר אותך."
— יאנג מאיימת על ג'וניור.

בגיל שבע עשרה, מספר ימים לפני שהתחילה ללמוד בביקון, יאנג המשיכה בחיפושים אחר אימה והחליטה לבקר במועדון הלילה של האי שיונג, פושע מקומי הידוע בכינוי "ג'וניור" ובעל קשרים עם מידע רב. במועדון, יאנג לחצה על ג'וניור לגלות לו את כל המידע שהוא יודע על רייבן, אותה הציגה בפניו בתמונה; ג'וניור טען בפניה שאיננו יודע לגבי זהות האישה, ולאחר שאנשיו הקיפו את יאנג, היא שחררה אותו מאחיזתה.

לאחר שיאנג הערימה על ג'וניור וחבטה בו בעוצמה, היא נלחמה נגד אנשיו והביסה אותם בקלילות. מיד לאחר מיכן יאנג נלחמה נגד שתית שומרות ראשו של ג'וניור, מלאני ומילשיה מלכיט, תקפו ונלחמו ביאנג, אך הלוחמת זהובת השיער הצליחה להביס את שתי הבנות עם מעט מאמץ.

באותו הזמן, ג'וניור התאושש ותקף את יאנג עם מחבט-רקטה, ובמהלך הקרב יאנג החלה להפעיל את יכולת החזות שלה, דבר שנגמר בשבירת נשקו של ג'וניור, אך גם בתלישה של כמה משיערות ראשה של ינאג; בהתקף של זעם, יאנג סיימה את הקרב ברצף אגרופים קטלני וריסקה את ג'וניור מחוץ לקירות המועדון. להפתעתה של יאנג, רובי נכחה מחוץ למועדון באותו רגע וחזתה ביאנג מביסה את ג'וניור. כאשר רובי שאלה את יאנג לגבי מעשיה, יאנג השיבה בפשטות שמדובר בסיפור ארוך.

שנה ראשונה בביקוןעריכה

הגעה לביקוןעריכה

ביום הראשון באקדמית ביקון, יאנג הופתעה לראות את רובי מצטרפת אליה על המעבורת לכיוון האקדמיה, לאחר שזאת הוזמנה אישית על ידי אוזפין, מנהל האקדמיה. יאנג הביעה גאווה רבה על כניסתה של רובי, למרות שרובי התביישה מתשומת הלב שניתנה לה. לאחר שהשתיים הביטו מהמעבורת וראו את אקדמית סיגנל בנוף, הן פגשו לראשונה בג'אן ארק, שסבל ממחלת תנועה ואף הקיא על הנעליים של יאנג, למורת רוחה של האחות הבכורה.

כיתות ראשונותעריכה

קבוצה מפוצלתעריכה

סמסטר שניעריכה

משימה להר גלןעריכה

פסטבל וייטל ה-40עריכה

אישיות ומאפייניםעריכה

כוחות ויכולותעריכה

מאחורי הקלעיםעריכה

גלריהעריכה

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית