FANDOM

"מרקורי, אני ברצינות אשלם לך לסתום את הפה."
—אמרלד סוסטראי.
מרקורי בלאק
מרקורי בלאק - ווליום 2
שם מרקורי בלאק
כינויים ותארים מרק
גזע אדם
סייבורג
לידה לא ידוע
אזרחות לא ידוע, נטען כי מיסטראל
שייכות סינדר פול (עמית)
אקדמית הייבן (תעמולה)

מרקורי בלאק הוא בנו של המתנקש מרקוס בלאק. לאחר שהרג את אביו, הוא הפך לחבר בקבוצה המונהגת על ידי סינדר פול, ובתוכה פועל בתור שותפה של אמרלד סוסטראי.

ביוגרפיהעריכה

שנים מוקדמותעריכה

מרקורי בלאק נולד ככל הנראה מחוץ לממלכות, כבנו של מרקוס בלאק; מרקוס היה מתנקש שחי בהרים מחוץ לממלכות. מדבריו של מרקורי ומצלקות על גופו, ניתן היה להניח שמרקוס היה אלכוהוליסט ואב מזניח שנהג להכות את בנו.

בשלב מסוים בחייו, לפני היכרותו עם סינדר פול ועם אמרלד סוסטראי, מרקורי איבד את רגליו בדרך מסוימת, והן הוחלפו ברגליים תותבות.

הצטרפות לסינדר פולעריכה

היכרות עם סינדרעריכה

סינדר: "ראינו את הקרב שלכם מהעצים. הוא לימד אותך היטב."
מרקורי: "כנראה."
—מרקורי וסינדר לאחר מותו של מרקוס.
מרקורי לאחר שהרג את אביו

מרקורי הפצוע לאחר שהרג את מרקוס.

ערב אחד, מסיבות לא ידועות, מרקורי נלחם במרקוס ולבסוף הרג אותו לאחר עימות אלים. אליו התקרבו שתי נשים, סינדר ואמרלד, אשר שאלו אותו היכן אביו; מרקורי הראה להן את הגופה של מרקוס, לשעשועה של סינדר.

סינדר, אשר הייתה מעוניינת בצירוף מרקוס למשימה שלה, צפתה בקרב בין האב והבן והתרשמה מיכולותיו של מרקורי, ואפילו הגיבה שמרקוס לימד את בנו היטב. עקב מותו של מרקוס, סינדר החליטה לגייס את מרקורי לקבוצתה, למורת רוחה של אמרלד.

זמן לא רב לאחר מיכן, מרקורי יעץ לסינדר למצוא בעל ברית בעל ידע על וייל, והשלושה גייסו את הפושע רומאן טורצ'וויק לקבוצתם.

התקפה על גבירת הסתיועריכה

מרקורי: "אז מה עכשיו?"
סינדר: "יש לנו עוד משימה לעשות."
—מרקורי וסינדר לפני ההתקפה על אמבר.

לאחר שהצטרף לסינדר, מרקורי ליווה אותה ואת אמרלד לפגישה עם אדם טאורוס, אחד המנהיגים של הארגון הצבאי הפרו-פאונוס, הניב הלבן, על מנת לגייס אותו ואת ארגונו למטרתם. מרקורי ואמרלד ישבו בזמן שסינדר ניסתה להגיע להסכם עם אדם, אך מנהיג הפאונוס סירב להקשיבה וגירש את השלישייה מהמחנה שלו.

מרקורי נגד אמבר

מרקורי נלחם באמבר.

לאחר מיכן, סינדר החליטה להוציא לפועל את התכנית שלה להשיג את כוחות גבירת הסתיו, אמבר. השלושה ארבו לאמבר בדרכה ליעד לא ידוע, ותקפו אותה. למרות כוחותיה העוצמתיים של אמבר, מרקורי ואמרלד הצליחו להלחם בה למשך זמן סביר לפני שהיא הוכנעה באמצעות חץ שנורה על ידי סינדר.

מרקורי ואמרלד הביאו והחזיקו את אמבר בפני סינדר, אשר לבשה כפפה איתה החלה לשאוב את כוחותיה של גבירת הסתיו המובסת. או אז, קרוו בראנוון, צייד מווייל, תקף את השלושה והפריע לתהליך שאיבת הכוח של אמבר. באמצעות יכולותיה של אמרלד, קרוו לא הצליח לראות את פניהם של השלושה, והם ברחו מהמקום.

מספר שעות לאחר ההתקפה, מרקורי הצטרף אל סינדר בשנית כאשר היא חזרה למחנה של אדם וטבחה באנשיו עד האחרון, לפני שאדם התעמת איתם על המאורע. הוא צפה בסינדר מאיימת על אדם לחבור אליהם, לפני שהציג למנהיג הניב הלבן מזוודה מלאה בכסף.

תחת סינדרעריכה

הגעה לוויילעריכה

מרקורי: "אני חושב שהוא היה סוג של חתול, למעשה."
אמרלד: "מה, כמו פומה?"
מרקורי: "כן, בדיוק."
—מרקורי ואמרלד משוחחים על טוקסון.

תחת סינדר, טורצ'וויק והניב הלבן החלו לשדוד חנויות, מארזים ומקורות גדולים שמכרו או עסקו בסחר אבק. לילה אחד, לאחר כישלונו של טורצ'וויק בהשגת מארזי אבק שהגיעו לנמל וייל, מרקורי ואמרלד ליוו את סינדר למחבואו של טורצ'וויק, שם סינדר נזפה בו ואיימה עליו להמשיך לעבוד תחתיה. במהלך הפגישה עם טורצ'וויק, מרקורי נותר שקט ולא התערב.

טוקסון מתעמת עם אמרלד ומרקורי

מרקורי ואמרלד מתעמתים עם טוקסון.

יום אחד, מרקורי ואמרלד הלכו לטיול בעיר וייל לאחר שמצאו כי טורצ'וויק עדיין לא התנקש בטוקסון, עריק של הניב הלבן. לאחר שאמרלד ביקשה הוראות הגעה לחנותו של טוקסון, מרקורי הופיע ולעג לה שהוא ידע כי היא נאבדה בעיר; למרות ניסיונותיה של אמרלד להשתיק אותו, מרקורי המשיך לצחוק על אמרל בזמן שהם הלכו לעבר החנות.

בחנות של טוקסון, מרקורי החל להביט ולקרוא מספר ספרים בזמן שאמרלד שאלה את טוקסון בנוגע לספרים וכתבי עת שברשותו. כאשר אמרלד גילתה לטוקסון מדוע הם הגיעו, מרקורי עימעם את אורות החנות לפני שהרג את טוקסון עם בעיטה ויריה לראשו לאחר שהפאונוס ניסה לתקוף את אמרלד. מיד לאחר מיכן, מרקורי ואמרלד עזבו בחזרה למחבוא של טורצ'וויק.

במחבוא של טורצ'וויק, מרקורי ואמרלד הסבירו לרומאן שהם ניקו את הבלאגן שלו לפני שמרקורי אימת שהם אכן הרגו את טוקסון לפני שזה הצליח לברוח. סינדר נזפה במרקורי ואמרלד על כך שהלכו כנגד הוראותיה לשמור על ידיים נקיות בזמן שהם בווייל. לאחר הנזיפה של סינדר ברומאן על כך שלא ביצע את ההתנקשות בעצמו מוקדם יותר, מרקורי עזב עם סינדר ואמרלד על מנת להתחיל את "חלק 2."

הסתננות לביקוןעריכה

פלישת הגרים לוויילעריכה

משבר ויילעריכה

פסטיבל וייטל ה-40עריכה

הקרב על ביקוןעריכה

אישיות ומאפייניםעריכה

כוחות ויכולותעריכה

מאחורי הקלעיםעריכה

גלריהעריכה

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית