FANDOM

לא ידוע
סגן הניב הלבן.png
שם לא ידוע
כינויים ותארים סגן הניב הלבן
הסגן
גזע פאונוס
שייכות הניב הלבן (סגן)
הארגון של סינדר פול (עמית)

פאונוס שזהותו ושמו לא ידועים, סגן הניב הלבן היה כינויו של חבר בכיר בארגון הפרו-פאונוס המיליטנטי הניב הלבן.

ביוגרפיהעריכה

תחת אדםעריכה

הסגן עבד לרוב תחת הוראותיו של אדם טאורוס, אחד המנהיגים של הניב הלבן.

במחנה שהניב הלבן הקימו ביער סתיו הנצח, הסגן היה נוכח כאשר סינדר פול, מרקורי בלאק ואמרלד סוסטראי הגיעו למחנה במטרה להפגש עם אדם ולצרף את הניב הלבן לאנשיהם; הוא נותר שקט ועמד בצד בזמן שאדם סירב להצעתה של סינדר ודרש ממנה לעזוב.

מאוחר יותר, לאחר עריקתה של בלייק בלה-דונה, הסגן ביקש מאדם אישור לצאת ולרדוף אחריה, אך אדם דחה את הבקשה לפני שהשניים מצאו עצמם נאלצים לקבל את הצעתה של סינדר לאחר שזו איימה עליהם עם מוות.

ציוות עם רומאןעריכה

מספר חודשים לאחר מיכן, הסגן החל לעבוד עם אחד מאנשיה של סינדר, פושע מקומי בוייל הנקרא רומאן טורצ'וויק, אשר השתמש באנשיו של הסגן על מנת לשדוד מרכזי אבק בכל העיר. בזמן זה, אדם שהה במיסטרל מסיבות לא ידועות, והסגן תפקד כמנהיג בפועל.

באחת מפגישות הניב הלבן בווייל, הסגן הציג את רומאן לכל החברים הנוכחים, דבר שזכה לקריאות בוז וגינויים עקב שיתוף הפעולה עם בן אדם. רומאן נשא נאום קצר שזכה לקריאות חיוביות בקרב הנוכחים, והציג להם שי קטן משיתןף הפעולה ביניהם: אביר אטלסיאני-290. מיד לאחר מיכן קרא הסגן לכל המצטרפים החדשים לבוא לבמה, אך הפגישה נקטעה כאשר בלייק, אשר הסתננה אליה, יצרה פעולת הסחה וברחה.

מספר שבועות לאחר מיכן, הסגן היה על רכבת מלאה באבק וחומר נפץ שהייתה בדרכה למחסומי וייל; הוא התעמת עם ווייס שני, יורשת העצר של משפחת שני וחברה לקבוצה של בלייק, והביע שמחה על האפשרות להרוג שני. הוא הביס את ווייס בקרב קצר אך ברוטאלי והביא אותה לרומאן, אך זה הובס בידי בלייק שלקחה את ווייס חסרת ההכרה מהסגן וברחה.

בסיום האירועים, רומאן נעצר על ידי צבא אטלס כחלק מתוכניותיה של סינדר, אך לא ידוע מה עלה בגורלו של הסגן.

אישיות ומאפייניםעריכה

בתור חבר בכיר בגרסה הרדיקלית של הניב הלבן, הסגן נאמן מאוד למטרות הארגון ולפאונוס, בזמן שהוא מציג רגשות איבה כלפי האנושות. הוא גם בעל שנאה וטינה רבה כלפי משפחת שני, וכאשר התעמת עם ווייס על הרכבת, היה מרוצה מעצם המחשבה על להרוג בת למשפחת שני.

כחלק מתפקידו בניב הלבן, נראה כי הסגן הוא בעל כישורי מנהיגות גבוהים, והוא גם מוכן לשים את שנאתו כלפי בני האדם בצד על מנת לעבוד עם רומאן טורצ'יוויק, פושע אנושי מסוכן ןאכזרי. הוא גם מוצג כמאוד נאמן לאדם בפרט, ונשבע על חייו למצוא את בלייק, אשר הייתה חניכתו של אדם.

כוחות ויכולותעריכה

בהשוואה לחברים נחותים יותר בניב הלבן, הסגן הוא לוחם חזק ומנוסה בהרבה, ומוסגל להלחם שווה בשווה כנגד ציידת באימונים, ואף להביס אותה.

סגנון הלחימה של הסגן שם עדיפות על כוח ברוטאלי, ומנצל את הכוח הפיזי הרב וכושר השרידות הגבוה של הסגן, בנוסף לשימוש של מסור חשמלי באורך הכמעט שווה לגובהו של הסגן, אותו הסגן יכול להניף בקלות עם יד אחת.

למרות העדיפות שלו כלפי כוח ברוטאלי, הסגן הוא לוחם ערמומי המנצל את יכולותיו הטבעיות על מנת לשרוד התקפות רבות עד שהוא מוצא פתח למתקפת נגד; כאשר נלחם בווייס, אשר הייתה הרבה יותר מהירה ממנו, הסגן ספג את כל מהלומותיה לפני שהצליח להביס אותה עם ריסוקה לתוך רצפת הרכבת.

מאחורי הקלעיםעריכה

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית