FANDOM

"אין לי הרבה חברים, אבל אם היו לי, הייתי רוצה שהם יספרו לי על דברים."
—פני לרובי רוז.

פני פולנדינה הייתה אנדרואיד אשר נוצר בממלכת אטלס בסיוע מהזרוע הצבאית של הממלכה, והייתה האדם הסינטתי הראשון בהיסטוריה של רמנאנט אשר היה מסוגל להשתמש בהילה. בתור סיפור כיסוי, היא הוגה כתלמידה באקדמית אטלס, והייתה בצוות אשר כלל גם את סיאל סולייל.

היסטוריהעריכה

רעיון ובניהעריכה

"רוב הבנות נולדות, אבל אני נוצרתי; אני האדם הסינטטי הראשון בעולם שמסוגל להפיק הילה!"
—פני בנוגע ליצירתה.

הרעיון בלידתה של פני היה ליצור את האדם המלאכותי הראשון שיהיה מסוגל להשתמש בהילה; פני נבנתה על ידי אחד ממדעני ממלכת אטלס, ובבנייתה היה מעורב גם גנרל ג'יימס איירונווד, מפקד הצבא האטלסיאני, אשר בין היתר מימן את הפרויקט.

בתור יצירה יקרת ערך ונשק עוצמתי של אטלס, על פני הוגבל לשוטט ללא שומרי ראש ומעבר לממלכת אטלס, בנוסף להוראה מאביה לא לשוחח עם אף אחד למעט הוא. עקב זאת, לפני היו אינטרקציות מעטות עם אנשים אחרים.

היכרות עם רובי רוזעריכה

במטרה לבחון את יכולותיה של פני ולפתח את כישורי החברה והלמידה שלה, פני הורשתה לבקר בוייל על מנת להשתתף בטורניר פסטיבל וייטל ה-40. במהלך הליכה בעיר וייל, פני נתקלה ברביעיית בנות: רובי רוז, ווייס שני, בלייק בלה-דונה ויאנג שאו לונג, אשר רדפו אחר פאונוס דמוי-קוף; פני הציגה את עצמה לבנות, אשר הביעו מעט בלבול בהתנהגותה המוזרה של פני, לפני שהן עמדו לעזוב את המקום ורובי קראה לפני "חברה" בתור מילת פרידה.

פני הופתעה ממילתה של רובי ועצרה את הבנות ממללכת לפני ששאלה את רובי האם היא באמת חברתה, דבר הגרם לציידת הצעירה לענות בחיוב, למורת רוחן של חברותיה. לאחר שפני הזכירה שהיא תשתתף בפסטיבל וייטל ה-40, ווייס החלה לתחקר אותה בנוגע לפאונוס אחריו היא רדפה, דבר שהוביל למריבה עם בלייק בה פני צפתה לצד רובי ויאנג.

בבוקר למחרת, פני פגשה את צוות RWBY פעם נוספת כאשר הן חיפשו את בלייק אשר ברחה בלילה שעבר. הופעתה גרמה לווייס וליאנג להשאירה לבד עם רובי, אשר בילתה איתה וסויעה על ידה לאורך המשך היום תוך כדי שפני שאלה שאלות לגבי יחסיה עם בלייק.

בערב של אותו יום, רובי הבחינה בפיצוץ בנמל וייל וביחד עם פני הלכה לחקור את המאורע; השתיים צפו ברומאן טורצ'וויק נלחם ומביס את בלייק ואת הפאונוס, סאן. רובי החליטה להצטרף לקרב והזהירה את פני להתרחק מהסכנה, אך היא מיד נורתה בידי רומאן

ברואה את פציעתה של רובי, פני החליטה להתעמת מול רומאן ואנשיהם של הניב הלבן וחשפה את נשקיה בפניהם לפני שתקפה; פני הביסה לבדה את כל אנשי הניב הלבן אשר תקפו אותה, ואף הרסה שני מסוקי בולהד שנקראו לתגבורת, דבר אשר גרם לרומאן לברוח לפני שגם הותקף על ידה.

בסיום הקרב, פני ישבה ביחד עם צוות RWBY וסאן, אך נעלמה במסתוריות כאשר ווייס ויאנג הגיעו למקום, למרבה תהייתה של רובי. פני נכנסה לרכב עם אדם לא מזוהה, אשר הבטיח לה שזמנה יגיע.

זמן בינייםעריכה

רובי ופני לא נפגשו פעם נוספת עד מספר שבועות לאחר הקרב בנמל וייל; בזמן שרובי ניסתה לצלם את מגדל מערכת השידור הרב-יבשתית של וייל, היא ו-ווייס נתקלו בפני. רובי שאלה את פני בנוגע להעלמותה באותו לילה, אך פני זייפה בורות וניסתה לברוח מרובי. רובי עקבה אחרי פני בניסיון לגרום לה להסביר את דבר העלמותה, ולאחר שהזכירה את חברותם, פני נאנחה בהסכמה.

כאשר השתיים הלכו ביחד ברחובות וייל, פני טענה בפני רובי שהיא הייתה שמחה לעזור לה ולחברותיה בחקירתן בנוגע לאירועים האחרונים, אך היא לא ידעה דבר בקשר לזהות החשודים. כאשר נשאלה בנוגע לדבר העלמותה פעם נוספת, פני הרגיעה את חשדותיה של רובי בדבר ניסיון חטיפה. היא גם הסבירה לרובי בנוגע לאופיו המגונן של אביה.

לאחר צעידה קצרה והתבוננות בתצוגת כלי נשק חדשים על ידי איירונווד, רובי ופני נצפו על ידי שני חיילי אטלס וברחו, כאשר החיילים בעקבותיהן במטרה להגן על פני. במהלך הבריחה, רובי מעדה אל הכביש, ולפני שעמדה להדרס בידי משאית, פני דחפה אותה הצידה ועצרה את המשאית בידיים חשופות. כאשר רובי וקבוצת אנשים הביטו במתרחש, פני ברחה במהירות מהאזור, אך רובי הצליחה להשיג אותה.

או אז פני גילתה לרובי שהיא למעשה רובוט, האדם הסינטטי הראשון בעולם של רמנאנט בעל היכולת להפיק הילה. למרבה הפתעתה של פני, רובי לא סלדה ממנה אלא הבטיחה לה שעדיין יש לה נשמה ולב, דבר הגרם לפני לשמוח ולקרוא לרובי חברת אמת. לאחר שרובי הבטיחה לה שהיא תשמור על סודה, פני הסתירה את רובי בפח אשפה והלכה עם החיילים כדי שרובי לא תסתבך בצרות.

מספר ימים לאחר מיכן, פני נכחה בנשף ביקון, מלווה בשני חיילים. היא החלה לרקוד לעצמה, ומאחור יותר רקדה עם אחד החיילים.

פסטיבל וייטל ה-40עריכה

חודשים מועטים לאחר מיכן, טורניר פסטיבל וייטל ה-40 החל, ופני הגיעה לביקון ביחד עם גנרל איירונווד; היא הייתה נוכחה בסיום הקרב בין וינטר שני לבין קרוו בראנוון, ולאחר מיכן נופפה לרובי לשלום לפני שעזבה ביחד עם איירונווד.

פני השתתפה כחלק מקבוצה שארגן אירוונווד, אשר כללה גם את סיאל סולייל. ביום הראשון של הטורניר קבוצתה של פני ניצחה ועברה את השלב הראשון, ופני וסיאל נבחרו לייצג את הקבוצה בקרב הזוגות; ביום השני השתיים נלחמו נגד ראסל טראש וסקיי לארק מצוות CRDL של אקדמית ביקון, ופני הביסה את שניי הנערים ללא מאמץ רב.

מיד לאחר הקרב, פני פגשה את רובי פעם נוספת, והציגה בפניה את סיאל; סיאל נתנה לשתיים דקה לשוחח לפני שהן יצטרכו ללכת. פני הסבירה לרובי שאף אחד לא יודע בנוגע לאופיה האמיתי כרובוט, ולקראת סיום הדקה שניתנה להן, פני סיפרה לרובי כי היא מעוניינת להשאר בביקון, וכי יש לה תוכנית לגרום לאיירונווד ולאביה להסכים. מיד לאחר מיכן, פני נפרדה מרובי והמשיכה בדרכה עם סיאל.

ביום השלישי של הטורניר, פני נבחרה לייצג את אטלס ואת קבוצתה בקרבות האחד-על-אחד, ויריבתה נבחרה להיות פירה ניקוס, חברה בצוות JNPR מאקדמית ביקון וידידה של רובי.

לאחר שפני קידמה את פניה של פירה, הקרב בין שתי הבנות החל, לטובתה של פני. פני הצליחה לבלום את מרבית התקפותיה של פירה ולעצור את תנועותיה באמצעות התקפות חרב ורובה חזקות, אך פירה הצליחה לעמוד על שלה נגד פני באמצעות חזות הקוטביות שלה.

במהלך הקרב, אמרלד סוסטראי, כחלק מתכנית שהונהגה על ידי סינדר פול, השתמשה בחזות ההזיה שלה על מנת לגרום לפירה לדמיין שפני מכפילה את כמות החרבות ברשותה. בשיא הקרב, פירה, בניסיון אחרון לבלום את "החרבות," הפיקה גל הדף מגנטי לעבר פני; גל ההדף היה חזק ביותר ולמרבה אימתה של פירה, החוטים של חרבותיה של פני נכרחו סביב גופה וקרעו אותה לגזרים לעיני פירה וכל צופי הטורניר.

רובי הגיעה בדיוק בסוף הקרב ונפלה על ברכיה בדמעות לנוכח מראה גופה הקרוע של פני; ללא ידיעתם של נוכחי הקרב, מותה של פני שומש על ידי סינדר פול כדרך להתחיל התקפה על ביקון, אשר התדרדרה לקרב בין הציידים לבין כוחותיה של סינדר.

מיד לאחר תחילת ההתקפה, רובי השתמשה באחת מחרבותיה של פני על מנת להלחם נגד נוורמור אשר פרץ לזירת הקרב. לא ברור מה קרע לשאריות גופה של פני לאחר הקרב.

אישיות ומאפייניםעריכה

כוחות ויכולותעריכה

מאחורי הקלעיםעריכה

הופעותעריכה

גלריהעריכה

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית