FANDOM

אוזפין: "זה רק שראיתי רק מחזיק-חרמש אחד נוסף עם יכולת כזאת לפני. עורב מאובק וזקן..."
רובי: "זה דוד שלי! [...] סליחה. זה דוד שלי, קרוו! הוא מורה בסיגנל."
— אוזפין ורובי משוחחים על קרוו.
קרוו בראנוון
קרוו בראנוון - ווליום 3.png
שם קרוו בראנוון
כינויים ותארים עורב
עורב מאובק
הדוד קרוו
גזע אדם
לידה כארבעה עשורים לפני הקרב על ביקון
פאץ', וייל
אזרחות וייל (פאץ')
שייכות אקדמית סיגנל (חבר סגל)
אקדמית ביקון (בוגר)
צוות STRQ (לשעבר)
אחוות הציידים של אופזין (מנהיג בפועל)
אקדמית אטלס (עמית)
אקדמית הייבן (עמית)
אקדמית שייד (עמית)

קרוו בראנוון הוא צייד מנוסה המשמש כמורה באקדמית סיגנל, וידוע ברמנאנט ביכולותיו האגדיות בחרמשים. בעברו כתלמיד באקדמית ביקון, קרוו היה חבר בצוות STRQ, לצד אחותו רייבן בראנוון, בעלה לשעבר טאי-יאנג שאו לונג, וסאמר רוז.

הוא דודם של יאנג שאו לונג ורובי רוז, וחבר בארגון סודי של פרופסור אוזפין, הנועד להגן על העולם של רמנאנט בכלל - וכוחות ארבע הגבירות בפרט - מאיומים שונים. לאחר העלמותו של אופזין בעקבות קרב ביקון, קרוו הפך למנהיגה בפועל של הקבוצה.

ביוגרפיהעריכה

שנים מוקדמותעריכה

"הא, צוות STRQ... שם פגשתי את ההורים שלכם. היינו די ידועים באותה תקופה."
— קרוו לרובי וליאנג.

קרוו בראנוון, ביחד עם אחותו התאומה רייבן, נולדו לשבט של גנבים מחוץ לחומות הממלכות. בתקופה מסוימת בבגרותו, קרוו החליט לנתק קשר עם השבט, מפני שראה אותם בתור "רוצחים ושודדים." מהלך זה הביא לדירדור במערכת היחסים בינו לבין רייבן, אשר החמירה בשנותיהם המאוחרות יותר.

צוות STRQ.png

תמונה ישנה של צוות STRQ.

תרם התדרדרות מערכת יחסיהם, השניים למדו באקדמית ביקון על מנת להפוך לציידים, והיו יחד באותה קבוצה, צוות STRQ, לצד טאי-יאנג שאו לונג, וסאמר רוז, מנהיגת הקבוצה.

מעט מאוד ידוע על זמנם בביקון, אך לפי דבריו של קרוו, לצוות שלו היה מוניטין גבוה, והוא אף טען שהם היו "הצוות המגניב ביותר שסיים את הלימודים בביקון." בשיחה עם רובי ויאנג, קרוו הוסיף שיש לו מספר סיפורים לא הולמים על הקבוצה.

בשלב כלשהו בחייהם, לאחר שסיימו את לימודיהם בביקון, קרוו וטאי-יאנג הפכו למורים באקדמית סיגנל על האי פאץ', היכן שקרוו ומשפחתו של טאי-יאנג גרו.

בנוסף, קרוו הפך לחבר בארגון ציידים תחת הנהגתו של אוזפין, מנהל אקדמית ביקון, אשר מטרתו הייתה להגן על רמנאנט מכל איום אפשרי. במהלך הזמן שלו בארגון, קרוו פגש והפך למכר של מספר ציידים אחרים, כגון ג'יימס איירונווד - גנרל צבא אטלס, וגלינדה גודוויטצ' - סגניתו של אוזפין.

הדוד קרוועריכה

"וכך היינו: פעוטה ישנה בעגלה וילדה טיפשית עייפה מדי מכדי אפילו לזעוק לעזרה. היו אפילו יכולים להגיש אותנו על מגש של כסף. אך, כמו שהמזל רצה, דוד שלנו הופיע בדיוק בזמן."
— יאנג נזכרת בקרוו מציל אותה ואת רובי.

במשך השנים שלאחר זמנם בביקון, רייבן החלה במערכת יחסים עם טאי-יאנג; השניים התחתנו ונולדה להם בת: יאנג. עקב נאמנותה הרבה כלפי השבט ורצונה להנהיגו, רייבן נעלמה זמן קצר אחר הלידה, וטאי-יאנג החל במערכת יחסים חדשה עם סאמר, שגידלה את יאנג כאילו הייתה ביתה שלה, והולידה את רובי שנתיים לאחר לידתה של יאנג. קרוו שימש כדמות דוד לשתי בנותיו הצעירות של טאי-יאנג, ונהג לשמור עליהן לצד הוריהן.

למרות העלמותה הפתאומית של רייבן, היא עדיין שמרה על קשר עם קרוו לאחר מיכן, ולרוב יצרה קשר איתו "מתי ש[ה]תחשק לה."

קרוו מציל את אחייניותיו.png

קרוו מציל את יאנג ואת רובי מביו-זאבים.

באחת ממשימותיה כציידת, סאמר נהרגה; תקרית זו הובילה את יאנג לקחת איתה את רובי על מנת לחפש אחר אמה, רייבן, לאחר שמצאה רמז. במהלך החיפוש, הילדה הצעירה נתקלה בלהקה של ביו-זאבים אשר תקפו אותה ואת אחותה, אך לפני שהמפלצות יכלו לפגוע בשתי הילדות קרוו הופיע ושיסף את הזאבים, ובכך הציל את אחייניותיו.

מספר שנים לאחר מיכן, לקח קרוו את רובי תחת חסותו, ובזמן שיהותה באקדמית סיגנל, הלוחם המבוגר אימן אותה כיצד לתפעל ולהשתמש בחרמשים; תחת הדרכתו של קרוו, רובי בנתה חרמש-צלפים הנקרא "ורד חרמש," ונהייתה אומנית לחימה בחרמשים ברמה גבוהה כמעט כמו קרוו. לאחר שנתיים באקדמית סיגנל, רובי התקבלה לאקדמית ביקון לאחר הצעה אישית מאוזפין.

מעקב אחר האויבעריכה

"אתה חושב שהם פוחדים מהספינות הקטנות שלך? הייתי שם בשדה וראיתי אילו דברים היא עשתה, ותן לי לספר לך, הם פחד."
—קרוו לאיירונווד, בנוגע לסאלם.
קרוו מחזיק את אמבר.png

קרוו מחזיק את אמבר לאחר ששחרר אותה מאנשיה של סינדר.

ברגע האחרון לפני שכוחותיה נגנבו לחלוטין, קרוו הציל את אמבר - גבירת הסתיו - מידיהם של סינדר פול, מרקורי בלאק ואמרלד סוסטראי. בשל יכולתה של אמרלד לשלוט בחושי האנשים, קרוו לא היה מסוגל לראות את פניה של סינדר בוודאות, למרות שלא ברור האם ראה את פניהם של מרקורי ואמרלד או לא; לפני שהצליח להלחם בהם, השלישייה נעלמו מהאזור.

לאחר שאמבר הובאה למקום מבטחים בכספת סודית בביקון, שם היא הושמה במערכת תומכת-חיים, קרוו נשלח על ידי אוזפין וגנרל ג'יימס איירונווד, מנהיג צבא אטלס, למצוא מידע אודות התוקפים של אמבר. כחלק מהמשימה, קרוו ביקר בכפר נידח בממלכת מיסטרל.

במהלך המשימה שלו אחר מידע, קרוו גילה שהתוקפים הסתננו לביקון, ולאחר עימות שהתרחש בין רובי וחבריה לבין הפושע רומאן טורצ'וויק והניב הלבן, קרוו שלח לאוזפין הודעה מסתורית ש"למלכה יש רגלים," ככל הנראה הכוונה לסינדר ולאנשיה.

מספר שבועות לפני שחזר לביקון עם המידע החדש שברשותו, קרוו נפגש עם רייבן שוב, לאחר שזו הצילה את יאנג ממוות; רייבן ביקשה מקרוו למסור לביתה שהיא תציל אותה פעם נוספת במידה ותיקלה לצרה, והשאירה לקרוו רמזים עבור יאנג במידה והיא תרצה למצוא אותה.

פסטיבל ואיטל ה-40עריכה

"למרות מה שהעולם חושב, אנחנו לא סתם מורים או גנרלים או מנהלים. האנשים בחדר הזה, המנהלים של שתי האקדמיות האחרות, אנחנו הם אלה ששומרים על העולם מוגן מפני כל הרשע שאף אחד אפילו לא יודע. זה למה אנחנו נפגשים מאחורי דלתות סגורות, למה אנחנו עובדים בחשכה. אז ספר לי, ג'יימס... חשבת שאתה דיסקרטי, או פשוט לא שמת זין?!"
—קרוו מתאר את אופיה של קבוצתו של אוזפין, ומבקר את מעשיו של איירונווד.
קרוו נגד וינטר.png

קרוו ו-וינטר לפני הקרב שלהם ברחבת ביקון.

לאחר חודשים שהיה בשטח, קרוו לבסוף החליט לחזור ממשימתו, וחזר לקראת תחילתו של פסטיבל ואיטל ה-40, שם התיישב בבר העורב וצפה בשניים מהקרבות הראשונים של טורניר הפסטיבל, אך לא התרשם ואף קרה לאחד מהם "בלגן." כאשר הבחין בספינת החלל של וינטר שני, קרוו עזב את הבר על מנת לפגוש אותה.

קרוו התעמת עם וינטר ברחבה של אקדמית ביקון, שם האשים את גנרל איירונווד, מפקדה של וינטר, בבגידה באוזפין, והקניט את צבא אטלס בכלל. דבריו העלו את חמתה של וינטר והשניים נלחמו לזמן קצר עד להגעתם של איירונווד, אוזפין וגלינדה גודוויטצ', אשר לקחו את השניים לפגישת ועידה במשרדו של אוזפין. לפני שהלך לפגישה, קרוו התאחד עם אחיינתו רובי לזמן קצר.

ביקון כועסים על איירונווד.png

קרוו במהלך הפגישה במשרדו של אוזפין, נרגז על איירונווד.

בערב של אותו יום, קרוו נפגש עם אוזפין, איירונווד, גלינדה ו-וינטר, אשר עזבה את הפגישה תחת פקודתו של איירונווד עקב המתיחות בינה לבין קרוו. לאחר עזיבתה של וינטר, קרוו גילה שהמסתננים המסתוריים אשר מאיימים על ביקון אחראים גם על גניבת כוחותיה של אמבר, לפני שהחל לבקר את פעולותיו של איירונווד, אשר יגרמו בסופו של דבר לתקיפתם של הגרים; מיד לאחר מיכן, אוזפין החליט שעליהם למצוא "מגינה."

ביום למחרת, קרוו שיחק משחקי וידאו עם יאנג ורובי, כאשר גם שיחק סיפר להם מעט מהמשימה האחרונה שלו כצייד, וניצח את אחיוניתיו במשחק. כאשר יאנג ורובי התגאו בניסיון שלהן כציידות מתלמדות ובחלק שלהן בלכידתו של רומאן טורצ'וויק, קרוו לעג להן שהן תמימות, ואמר כי הפסק הפשע בוייל לאחר מעצרו של טורצ'וויק העלה את חשדותיו; הוא סיים את דבריו בכך שלרובי וליאנג יש עוד הרבה מה ללמוד לני שהן יוכלו לקרוא לעצמן ציידות, ועזב למשרדו של אוזפין.

במשרדו של אוזפין, השניים דנו על איירונווד לפני שקרוו שאל האם אוזפין בחר כבר את השומרת שלו, ואוזפין גילה כי זו פירה ניקוס, תלמידת שנה ראשונה בביקון וידידה של רובי. מאוחר יותר, כאשר פירה הוזמנה למשרדו של אוזפין, השניים ערכו היכרות ביניהם, לפני שפירה נלקחה לכספת התת-קרקעית של האקדמיה, שם אוזפין וקרוו גילו לה שהם חלק מקבוצה שתפקידה הוא הגנה על כוחות ארבע הגברות, ושפירה נבחרה להיות יורשת כוחות גבירת הסתיו. מיד לאחר מיכן טען קרוו שפירה צריכה להפוך לגבירת הסתיו החדשה במהירות, ושהעולם מתקרב לעימות בלתי-נמנע עם הגרים.

קרוו מבקר את יאנג.png

קרוו מבקר את יאנג בחדרה לאחר הקרב בינה לבין מרקורי.

לאחר הקרב בין יאנג לבין מרקורי בלאק, קרוו ביקר בחדרה של אחייניתו ושאל אותה לגבי מעשיה בסוף הקרב, עם מסקנה סופית שהיא משוגעת, והשווה בטון סרקסטית את מצבה הנפשי לזה של חברתה, בלייק בלה-דונה. או אז יאנג גילתה לקרוו שהיא ראתה את אמה מצילה אותה מספר שבועות לפני הפסטיבל, לפני שקרוו הסביר לה שזו אכן הייתה רייבן, והוא סיפר לה על ההודעה שהשאירה רייבן ליאנג. לאחר מיכן, קרוו עודד אותה להמשיך הלאה מהתקרית בטורניר, והוסיף שהוא מוכן לסייע ליאנג בלמצוא את רייבן.

הקרב על הביקוןעריכה

"חתיכת אידיוט. אני יודע שלא אתה אחראי לזה."
—קרוו לאיירונווד.
קרוו גלינדה ואיירונווד בווייל.png

קרוו, גלינדה ואיירונווד מתקבצים ברחובות וייל בזמן הקרב.

בעקבות הסיום האלים של הקרב בין פירה לבין פני פולנדינה, סינדר הוציאה לפועל את המתקפה שלה על ביקון ועל וייל, ובמהלכו שחררה ומשכה עדרים שלמים של גרים אל האקדמיה ואל העיר; קרוו וגלינדה הגיעו בריצה אל משרדו של אוזפין, אך זה האחרון שלך אותם אל העיר על מנת לטפל באיום המתקרב.

קרוו וגלינדה נלחמו בעדרי הגרים בעיר לצידם של האבירים האטלסיאנים של איירונווד לפני שאלה נפלו תחת שליטתה של סינדר והחלו לתקוף את שני הציידים ולהרחיק אותם מהגרים. מספר רגעים לאחר מיכן, האדמה רעדה עם התעוררתו של הדרקון, וקרוו נעזר בחרבו על מנת לשמור על שיווי משקל כתוצאה מהרעידה.

קרוו טבח בפלוגת אבירים אטלסיאנים כאשר איירונווד הצטרף אליהם, והציל אותו מגריפון שעמד מהאחוריו עם חרמשו. הוא הבהיר כי ידע שהמכונות אשר יצאו מכלל שליטה לא היו מעשו של איירונווד, ושאל את הגנרל בנוגע לתכנית; קרוו וגלינדה החלו באיסוף ציידים וביסוס אזור מוגן בווייל תחת הוראותיו של איירונווד.

בסיומו של הקרב, קרוו הגיע אל גג מגדל ה-CCT של וייל, היכן שמצא את רובי מכוסת הכרה והדרקון במצב קיפאון; קרוו הבין שרובי השתמשה ביכולת העיניים הכסופות שלה, ולקח אותה מהמקום בחזרה לביתם באי פאץ'. בנוסף לכך, קרוו מצא את המטה של אוזפין ולקח אותו איתו. הוא וטאי-יאנג ניסו לתקשר עם שאר רמנאנט, אך עקב הריסתו של מגדל ה-CCT, ניסיונות התקשורת נכשלו.

קרוו ורובי אחרי הקרב.png

קרוו משוחח עם רובי בחדרה לאחר הקרב.

מספר ימים לאחר הקרב, רובי התעוררה וקרוו ביקר אותה על מנת להסביר לה את האירועים האחרונים שקראו לפני התעלפותה, מותה של פירה, מצב ביקון, על הכוח החבוי בעינייה, וגורלה להוביל את חייה כלוחמת. מיד לאחר מיכן, קרוו סיפר לאחייניתו כי הוא ימשיך את דרכו של אוזפין לאחר שזה האחרון נעלם במהלך הקרב, והוא יבקר את אקדמית הייבן במיסטראל במטרה לגלות מידע נוסף בנוגע למזימה נגד וייל.

מספר שבועות לאחר הקרב, במהלך החורף, קרוו צפה ברובי ובחבריה עוזבים את פאץ' במטרה לחקור את הייבן; קרוו הפך לעורב שחור ועף אחריהם במטרה לפקוח עין על הציידים הצעירים.

מסע ברחבי אנימהעריכה

טיריאן: "בזמן שאני חי ונושם, קרוו בראנוון! צייד אמיתי נכנס לזירה!"
קרוו: "תראה, חבוב, אני לא יודע מי אתה, אבל אתה צריך להניח לאחיינית שלי לנפשה."
טיריאן: "השם הוא טיריאן, חברי. ואני חושש שזה לא אפשרי. המשימה שלי מהוד רוממותה הייתה להביא את הילדה הקטנה. אז, זה מה שאני מוכרח לעשות. אסור להכעיס את המלכה."
קרוו: "סיילם..."
טיריאן: "הממ, אני חושב שסיימנו לדבר, הלא כך?"
קרוו: "הוצאת לי את המילים מהפ-!"
—קרוו וטיריאן נלחמים.

במשך החצי שנה הבאה, קרוו המשיך לפקוח עין על רובי וחבריה, כעת נקראים צוות RNJR, תוך כדי שהוא לא יוצר איתם מגע או קשר. בזמן זה, קרוו שחט עדרי גרים שמילאו את רחבי יבשת אנימה, דבר שצוות RNJR הבחין וחשב למזל.

התאומים בראנוון בהיגאנבאנה.png

קרוו ורייבן משוחחים בהיגאנבאנה.

קרוו המשיך לעקוב אחרי הנערים עד להגעתם לכפר היגאנבאנה, שם הוא החליט לנוח בפאב הנמצא סמוך לאכסניה בה צוות RNJR שכר חדר. מיד לאחר מיכן, קרוו נפגש עם רייבן לאחר שהיא הזמינה משקו לעברו; השיחה בין השניים הייתה קרה ומלאת סלידה בין התאומים, כאשר רייבן ניסתה לגלות מקרוו האם לסיילם יש את "הכלי" של אוזפין או לא, אך קרוו התעלמם משאלתה ובמקום בחר לבקר את חוסר ההתעניינוות שלה בייאנג לאחר שזו איבדה את ידה בקרב על ביקון.

השיחה התחממה כאשר קרוו המשיך להאשים את רייבן ואנשיה בתקיפה של הכפר שיון, אך רייבן מנגד ביקרה את קרוו על נטישת השבט בטענה שהם היו "משפחתו," אך קרוו הביע התנגדות לשימוש המילה בידיה של רייבן. לאחר שקרוו שאל את רייבן היכן גבירת האביב נמצאת, רייבן עזבה את המקום בעזרת אחד הפורטלים שלה. המחזה נראה על ידי אחת המלצריות בפאב, וכאשר קרוו שם לב אליה, הצייד הוותיק פשוט ביקש ממנה להביא לו משקה נוסף.

קרוו נגד טיריאן.png

קרוו נלחם בטיריאן באוניורי.

מספר ימים לאחר מיכן, צוות RNJR הותקף על ידי פאונוס עקרב הנקרא טיריאן קאלוס בכפר הנטוש אוניורי, במטרה להביא את רובי לסיילם. לאחר שטיריאן הביס את הציידים הצעירים, קרוו הגיע למקום והצליח להציל את רובי בשניה האחרונה מהדוקרן של טיריאן. קרב פראי החל בין שני הלוחמים, אשר היו שווים בכוחם, כאשר רובי ניסתה להצטרף לקרב לצידו של קרוו. לבסוף, העימות בין השניים הוביל לירידה משמעותית בהילות שלהם, וכתוצאה מהתערבותה של רובי, קרוו נחתך בגופו על ידי הדוקרן של טיריאן, אשר מיד נחתך מידי ירייה של רובי, דבר אשר הכריח את טיריאן לסגת.

כתוצאה מהחתך, קרוו הפצוע לא הצליח לעמוד על רגליו ונתמך על ידי רובי. צוות RNJR החל לשאול אותו שאלות רבות בנוגע למצב הנוכחי, אך קרוו פשוט השיב להם בשאלה של מהי האגדה האהובה עליהם. מאוחר יותר באותו לילה, ליד מדורה, קרוו החל לספר לצוות RNJR על הגבירות, על האלים שיצרו את האנושות ואת יצורי הגרים, ועל מטרותיה של סאלם - האדם ששלך את סינדר ואת טיריאו - לגבי רמנאנט. קרוו גם הסביר לחבורה לגבי יכולת החזות שלו, ומדוע הוא לא הצטרף אליהם למסע.

קרוו על אלונקה.png

קרוו על אלונקה בדרך לקורויורי.

בבוקר למחרת, צוות RNJR גילה שקרוו הורעל מהחתך שטיריאן גרם לו, ומצבו התדרדר ככל שהזמן המשיך. רובי וג'אן אילתרו אלונקה ונשאו את הצייד הפצוע עליה לכיוון העיירה ההרוסה והנטושה קורויורי, תוך כדי שמצבו של קרוו החמיר והוא החל למלמל על עברו. למרות חיפושים בקורויורי, רובי וג'אן לא הצליחו למצוא תרופה לקרוו.

בתוך העיירה הנטושה, רובי וג'אן הותקפו על ידי יצור גרים חזק ונדיר הנקרא נאקאלאבי, אשר הביע את תשומת ליבו בקרוו חסר ההכרה. לפני שהיצור יכל לתקוף ג'אן הציל את קרוו ונשא אותו למיקום בטוח; קרוו הפצוע אחז בזרועו של ג'אן, אך לפני שהצליח להגיד משהו איבד את הכרתו פעם נוספת. במהלך הזמן הזה, צוות RNJR הביס את הנאקאלאבי וכאשר הכרתו שבה אליו, הוא בירך את רובי וחבריה על ניצחונם.

מיד לאחר מיכן, ספינות הצלה של מיסטראל נחתו באזור קורויורי ואספו את קרוו וצוות RNJR לבירת הממלכה.

השתקמות ופגישה מחודשת עם אוזפיןעריכה

אוסקר: "אני אמור להגיד לך ש, אני ארצה את המקל שלי חזרה."
קרוו: "טוב לראות אותך עוד פעם, אוז."
—קרוו מחזיר לאוסקר את המקל של אוזפין.
קרוו פוגש את אוסקר.png

קרוו פוגש את אוסקר - היורש של אוזפין.

במיסטראל, קרוו קיבל טיפול והועבר לחדר שינה לצד רובי; קרוו ככל הנראה נשאר שם עד שהחלים לגמרי מהפציעה שסבל מטיריאן.

מספר ימים לאחר שהחלים לחלוטין מפציעותיו, קרוו ישב בפאב מיסטראלי ושתה לפני שילד העונה לשם אוסקר פיין שפסע לכיוונו וביקש ממנו בחזרה את מקל ההליכה של אוזפין. קרוו ההמום הנהן והביא את המקל לאוסקר, לפני שהביע שמחה לראות את אוזפין בשנית.

אישיות ומאפייניםעריכה

"אתן שתיכן... אתן תגיעו רחוק, אבל רק אם תמשיכו ללמוד, רק אם לעולם לא תפסיקו להמשיך הלאה..."
—קרוו מביע אמון ביאנג וברובי.
קרוו שותה.png

קרוו שותה משקה אלכוהולי בפגישה עם עמיתיו.

קרוו הוא אדם בוטה, חצוף, ציני, גס רוח ובמקביל, גם פיקח ורגוע. הוא ידוע בחיבתו הרבה כלפי משקאות חריפים, וגלינדה טענה שהוא תמיד שיכור; הוא נוהג לשתות רוב הזמן, אפילו בקרבות וברגעים רציניים, אך תמיד מסוגל לשמור על קור-רוח וראש צלול כאשר מוכרח. הוא לעיתים קרובות מציג אופי גאוותן ושובב, כפי שנראה במהלך הקרב שלו עם וינטר, בו הוא סירק את שיערו והקניט אותה לתקוף אותו. אופיו השובב נמשך גם לרגעי בילוי ונחת, כפי שנראה כאשר קרוו הסיח את דעתן של אחיוניותיו באמצעות סיפורים מיניים על מנת לנצח במשחק וידאו מולן.

כאדם בשנות הארבעים לחייו במהלך טורניר פסטיבל וייטל ה-40, קרוו לא אוהב כאשר מזכירים לו את גילו, ושונא כאשר רובי ויאנג קוראות לו זקן. עם זאת, הוא מוכן להשתמש בגילו כתירוץ לעזוב שיחות מהן הוא מעדיף להמנע.

למרות התדמית הילדותית אותה הוא בנה סביבו, מתחת למסכה הזאת קרוו מסתיר אופי של צייד מבוגר ומנוסה. במהלך טורניר וייטל, קרוו הראה אכזבה ושעמום מהקרבות אשר צפה בהם כאשר שב לווייל, ואף קרא לאחד מהם בלגן; מכך, ניתן לנחש שלא קל להרשים אותו. כל זאת כנראה בגלל הזמן הרב בו שהה בשדות הקרב, אשר הקשיחו אותו.

קרוו נאמן ביותר לאוזפין ולמטרותיו, ונאמנות זאת הובילה לשנאתו כלפי הצבא האטלסיאני עקב המצאותם בווייל לקראת פסטיבל וייטל והיחס של איירונווד כלפי אוזפין; שנאה זו הובילה את קרוו לעימות ישיר עם וינטר ולמספר ויכוחים עם איירונווד. בניגוד לזה, נאמנותו של קרוו לאוזפין מוצגת כמתן אמון בהוראותיו, השקפותיו ומטרותיו של מנהל אקדמית ביקון. לאחר העלמותו של אוזפין בסיומו של הקרב על ביקון, קרוו לקח עליו את תפקידיו של אוזפין.

אחד המאפיינים המרכזיים באישיותו של קרוו הוא אהבתו הרבה לאחייניותיו, רובי ויאנג. הוא שמר עליהן מאז ילדותן, הציל אותן לפני שנהרגו על ידי גרים פראיים, ואף לקח את רובי תחת חסותו ואימן אותה להיותת אמנית לחימה בחרמש. הוא קרוב מאוד אליהן ולרוב משחק את תפקיד "הדוד הילדותי" עבורן, תפקיד הכולל בין היתר לשחק איתן משחקי וידאו ואף לרמות כדי לנצח אותן. עם זאת, הוא מאוד זהיר עם רובי ואינג והזהיר אותן לא לתת לנצחונות המוקדמים שלהן לעלות להן לראש, למרות שהוא מביע אמון שאחייניותיו יגיעו רחוק לאחר סיום לימודיהן בביקון. הוא גם לא מעל לבקר את יאנג או רובי כאשר התנהגותן לא מוצאת חן בעיניו, כפי שנראה כאשר הוא ניסה לרומם את מצב רוחה של יאנג לאחר התקרית שלה בקרב עם מרקורי.

קרוו הוא בעל מערכת יחסים עוינת עם אחותו התאומה רייבן; לשניים יש השקפות עולם מנוגדות והם מחביאים רגשות שליליים אחד כלפי השני עקב מה שהם חשים כבגידה. רייבן טוענת שקרוו בגד בשבט שלהם ונטש אותם, בזמן שקרוו מבקר את רייבן על כך שהיא נטשה את יאנג ולא מתעניינת בחיי ביתה, גם לאחר שיאנג איבדה את ידה. באותו הזמן, הוא מודה לאובססיה של יאנג בחיפוש אחר רייבן, ומנסה להסית אותה מתחילת מסע כזה, עד למצב שהוא מפציר בפני יאנג שרייבן היא אדם מסוכן.

כוחות ויכולותעריכה

קרוו נחשב לאחד הציידים החזקים ביותר של תקופתו; הוא מורה באקדמית סיגנל ולרוב נבחר על ידי מימוניו למשימות הציידים המסוכנות ביותר הוא נחשב על ידי רבים, כולל אוזפין ואחייניתו רובי, לאחד מלוחמי החרמש הטובים בעולם. בנוסף לכך, הוא מסוגל להאבק בסינדר לאחר שזו השיגה מחצית מכוחותיה של גבירת הסתיו, והיה מסוגל להלחם שווה בשווה ב - ואף לגבור על - וינטר שני למרות שהיה שיכור לאורך כל הקרב. הוא גם הוצג כשווה-ערך מבחינת כוח כנגד טיריון קאלווס, אחד מאנשיה המובחרים של סאלם, וללא התערבותה של אחיינתו רובי במהלך הקרב, כלל הנראה היה מנצח.

נשק וסגנון לחימהעריכה

הנשק העיקרי של קרוו היא חרב ארוכה ורחבה בעלת מספר גלגלי שיניים ליד השמורה שלו; בנוסף למצב החרב, הנשק של קרוו מסוגל גם להשתנות לרובה היורה כדורי רובה ציד, וצורת חרמש. כאשר הנשק שלו לא בשימוש, הלהב עובר למצב יותר קומפקטי, וקרוו נושא אותו על כתפו.

קרוו הוא לוחם מהיר במיוחד, בעל מהירות השווה לזאת של אחייניתו, רובי. הוא משלב את המהירות שלו עם מתקפות הלהב שלו, ומציג יכולות מרשימות עם זריזותו; הוא שיסף שלושה ביו-זאבים במתקפת חיתוך אחת, ולא הראה אף בעיה לעמוד בקצב של וינטר - לוחמת מהירה במיוחד בעצמה - על אף היותו שיכור.

הוא גם בעל כוח פיזי רב, ומסוגל להניף את חרבו הרחבה ללא שום בעיה, ולהשתמש בה על מנת לרסק מכתש ענק אל תוך האדמה. הוא גם מסוגל לחתוך מוט מתכת ללא מאמץ, ודוגמא נוספת לכוחו הפיזי היא עריפת ראשו של אביר אטלסיאני-200, בעזרת מה שנראה כידיו בלבד. הוא מיומן גם בלחימת פנים-מול-פנים, והציג חוזק פיזי ומהירות בהנפת אגרופים ובעיטות חזקות אשר מסוגלות להעיף את היריב למרחק סביר.

יכולות אחרותעריכה

בתור צייד מנוסה, קרוו הוא בעל יכולת להשתמש בהילה. הוא בעל הילה חזקה יחסית, וגם בעל כושר עמידה גבוה, מסוגל להלחם בעדרי גרים רבים מבלי להראות התעייפות גלויה. למרות זאת, ההילה שלו נגמרת בקצב מהיר יחסית במהלך קרבות אינטנסיביים עם לוחמים ברמתו, כמו טיריאן.

לקרוו יש יכולת מיוחדת לשנות צורה לעורב שחור בעל פלומת שיער קוצנית, חלק מצורתו האנושית. בצורת העורב שלו קרוו מסוגל לעוף במהירות גבוהה. קרוו מסוגל לשנות צורות בין צורת האדם שלו לבין צורת העורב שלו בכל זמן ועת.

חזותעריכה

"החזות שלי היא לא בדיוק כמו של הרוב - זה לא בדיוק משהו שאני עושה. זה תמיד שם, בין אם אני אוהב את זה ובין אם לא. אני מביא מזל רע... אני מניח שאתם יכולים לקרוא לי קמע של מזל רע. זה בא בטוב כשאני נלחם באויבים, אבל טיפה קשה עם חברים... ומשפחה."
— קרוו מסביר על החזות שלו לצוות RNJR.

החזות של קרוו היא מזל רע, ובשונה מחזויות אחרות, היכולת תמיד מופעלת וקרוו לא יכול לשלוט בכוחותיה. לא ברור האם היכולת משפיעה גם על קרוו עצמו, אך לפי דבריו החזות שלו תוקפת אויבים ובעלי ברית כאחד - דבר שיכול להביא לו יתרון ממשי במהלך קרבות, אך גם לגרום לסבל לאנשים הקרובים אליו מחוץ לזירת הקרב.

הכוח של החזות שלו יכול להוביל לתאונות קטנות כמו נפילת כוס זכוכית עד לשבירת קרשים ורעפים במבנים. עקב אי-היכולת של החזות להבדיל בין אויב לעמית, קרוו מעדיף להתבודד ולהתרחק מאנשים אחרים.

מאחורי הקלעיםעריכה

שם ופיתוח
  • קרוו מדובב על ידי ויק מינייאנה.
  • שמו של קרוו (באנגלית: Qrow) מבוטא כמו המילה "Crow", אנגלית ל"עורב." עורבים הוכנסו לרוב לחלק מעבודותיו של מונטי אום, יוצר הסדרה RWBY, כחתימה של האנימטור.
  • בראנוון הוא שם ממוצא וולשי, שמפורש ל"עורב לבן מבורך," דבר המתכתב עם שמו הפרטי.
  • דמותו של קרוו מבוססת על מה שהיה "ילד המוח" של מונטי, אשר נוצר לראשונה על ידי אום כמעט עשור לפני חשיפת הסדרה. למרות שהדמות עברה מספר עיצובים ושינויים לפני RWBY, אישיותו וסגנון לחימתו נותרו כפי שהיו לאורך השנים.
אחר
  • כאשר אוזפין מזכיר את קרוו בפרק הפתיחה "רובי רוז," רובי מגיבה עם המשפט "זה דוד שלי!"; תגובה זו היא התייחסות לפרק "Left 4 Trek," מסדרת הרשת ההרפתקאות המצוירות של רסטר תית'.
  • מספר מאפיינים של הנשק של קרוו הושפעו ממשחק הוידאו Bloodborne, אשר נחשף לראשונה בשנת 2014 ויצא שנה לאחר מיכן.
  • קרי שאווקרוס ומיילס לונה אמרו שקרוו הוא הדמות האהובה עליהם לכתוב מפני שזה היה מרענן לכתוב דמות מבוגר שלא לוקח דברים יותר מדי ברצינות.

הופעותעריכה

RWBYעריכה

ווליום 1
ווליום 2
    • ווליום 3

RWBY - מנגהעריכה

גלריהעריכה

ברחבי אתר Wikia

ויקי אקראית